VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, FELTÉTELEK

A Webáruházban történő vásárlásra Interneten és telefonon van lehetőség. A webáruházban mindenkivásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik vagy regisztráció nélkül is. Ezáltal magára nézve kötelezőérvényűnek elfogadta jelen üzletszabályzatot. Vevő felelősséggel tartozik a regisztrált adatokért. Hamisadatok megadása az eladó tudatos félrevezetésének minősül, annak jogi következményeivel együtt. Azelektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokegyes kérdéseiről szóló 2011.évi CVIII törvény 5.paragr. (2) bek. értelmében kötelezően tájékoztatjuk, hogy a

szerződés nyelve: magyar.

A TERMÉK KIVÁLASZTÁSA

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztotttermékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolnikívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár” gombra kattintvamegtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállításiköltséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre,melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A RENDELÉS ELKÜLDÉSE

A Webáruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, és tisztában van a vásárlás ezen szabályzatban rögzített menetével. Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Fizetek” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (Futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

ÁRAK

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak.

Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget.Az árváltozás jogát minden esetben fenntartjuk.

A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek

között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A RENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A rendelések teljesítése a vételár beérkezésétől 10 munkanapon belül megtörténik.

ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGE

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

VISSZAIGAZOLÁS

A következő alkalmakkor fog a webáruház önnek automatikus üzenetet küldeni:

  • sikeres megrendelés beküldése
  • sikeres fizetés (bankkártyás, PayPal és banki átutalás esetén)
  • a csomag feladása

 

FIZETÉSI FELTÉTELEK

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre.

SZÁLLÍTÁS

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok: Futárszolgálat

Kiszállítási idő: A vételár beérkezésétől számított 10 munka nap

Szállítási díjak: Magyarországra súlytól függően van

 

A Vevő felelőssége gondoskodni arról, hogy az e-mailben vagy telefonon közölt időszakban a csomag átvételét biztosítsa. Ennek elmulasztásából származó kárért az Eladó nem vállal felelősséget. Amennyiben a kiszállítás során a küldemény kézbesítése, a Vevő hibájából adódóan sikertelen, ennek tényéről a Szállító értesítést hagy, majd még egy alkalommal ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ha az adott időpont vevőnek nem felel meg, ezt a vevőszolgálatnak köteles jelezni és egy új szállítási időpontban megegyezni.

Amennyiben ez a kísérlet is sikertelen újabb szállításra csak a vevő által kért új időpontban, s a megismételt szállítási díjának újbóli megfizetése mellett kerülhet sor. A szállítási költség minden esetben a vevőt terheli, kivétel a díjtalan szállítási költséggel megjelenített termékek.

CSOMAGOLÁS

A csomagolásra nagy hangsúlyt fektetünk, mivel törékeny árúról van szó. Ezért egyesével légpárnás fóliába csomagolunk be valamint a dobozon több helyen feltüntetjük a törékeny figyelmeztetést.

 ELÁLLÁS A SZÁLLÍTÁSTÓL

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

SZERZŐDÉSKÖTÉS FELTÉTELEIRE VONATKOZÓ TÁJÉKOZTATÁS

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül annak. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

ELÁLLÁSI JOG / VISSZASZOLGÁLTATÁSI GARANCIA

A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén,

így különösen

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagykifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl. névre szóló termék, egyéb feliratos termékek, gravírozás,stb.);

Az ide vonatkozó jogszabályok szerint a megrendelő a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállási jog hossza webáruházunk esetében a kötelező 14 nap.A megrendelő elállási igényét jelezheti emailben, telefonon vagy levélben az elállási nyilatkozat kitöltésével,vagy hasonló tartalmú szóbeli nyilatkozattal, emaillel, vagy levéllel. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni részünkre 14 napon belül.

A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a szerződés létrejött, az a megrendelést elküldte. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni a megrendeléssel azonos fizetési móddal. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Amennyiben a megrendelő a a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az értékesítő nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többlet költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A megrendelő köteles a már átvett árut az elállási szándék jelzésével egyidejűleg, de legkésőbb az azt követő 14 napon belül visszaküldeni.

Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

TULAJDONJOGI KIKÖTÉS

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁSA, TÖRLÉSE

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a „Vevőszolgálat” vagy „Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor.

Elérhetőségeinket megtalálja ezen a honlapon.

KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG

A kellékszavatosságra és termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi előírást a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmazza.

Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000,- Ft, vagy az alatti, kötelező jótállás – jogszabály alapján – nem vonatkozik, ugyanakkor a fogyasztót megilletik a szavatossági jogok.

A Ptk. 6:163. § (2) bekezdése alapján minden termékre – fogyasztói szerződés esetén – a termék átvételétől számított 2 éven belül érvényesíthető szavatossági igény.

A kötelező, jogszabályon alapuló jótállásra vonatkozó 151/2003.Korm. rendelet 2. § (1) bekezdése alapján a rendelet 1. mellékletében felsorolt termékekre 1 év jótállás vonatkozik.

KELLÉKSZAVATOSSÁG

A webáruházban árusított termékekre vonatkozóan a termékek hibájára vonatkozóan kellékfelelősséggel tartozunk. Ez a felelősség olyan hibákra vonatkozik amelyek az eladás pillanatában már megvannak, csak nem ismertek (rejtett vagy gyártási hiba). Ez a feleősség nem vonatkozik azokra a termékekere amelyek a webáruházban eleve „szépséghibás”, vagy „sérült” jelöléssel vannak ellátva.

A vásárló a webáruház hibás teljesítése esetén a Lál Kft-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A vásárló a következő kellékszavatossági igényekkel élhet: kérheti a javítást, vagy termék cserét, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a webáruház számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a javítást vagy a cserét nem kérte, akkor igényelheti a vételár arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vásárló is kijavíthatja, ill. mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a webáruház adott okot. A vásárló köteles a hibát annek felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor a termék átvételétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. A vásárló a webáruházzal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A termék átvételétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, a Lál Kft-től vásárolta. 6 hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

TERMÉKSZAVATOSSÁG

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél – választása szerint – az 9.1. pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.Termék hibája esetén a vásárló – választása szerint -kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. A webáruház által a fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

– a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

– a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

– a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta. A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli. Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a vásárló. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, ill. a kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az eladóval szemben érvényesítheti. A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

EGYÜTTMŰKÖDÉSI KÖTELEZETTSÉG

Fennálló viták rendezéséhez mint a Vevő mint az Eladó az Uniós Békéltető testülettel köteles együttműködni.

Online vitarendezésI lehetőség: www.ec.europa.eu/odr.

A vásárló a lakóhelye szerinti békéltető testülethez fordulhat az esetleges vita rendezése érdekében.

BARANYA MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507 154

Fax száma: (72) 507 152

E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu

BÁCS-KISKUN MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501 500

Fax száma: (76) 501 538

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

BÉKÉS MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324 976

Fax száma: (66) 324 976

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu

BORSOD-ABAÚJ-ZEMPLÉN MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501 091, 501 870

Fax száma: (46) 501 099

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

BUDAPESTI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488 2131

Fax száma: (1) 488 2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Honlap cím: www.bekeltet.hu

CSONGRÁD-CSANÁD MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554 250/118 mellék

Fax száma: (62) 426 149

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

FEJÉR MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510 310, 510 323

Fax száma: (22) 510-312

E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu

GYŐR-MOSON-SOPRON MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96)520 217

Fax száma: (96) 520 218

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

HAJDÚ-BIHAR MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszáma: (52) 500-710, 500 745

Fax száma: (52) 500-720

E-mail cím: info@hbkik.hu

HEVES MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 3300 Eger, Hadnagy utca 6.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

JÁSZ-NAGYKUN-SZOLNOK MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305.-306. szoba

Telefonszáma: (20) 373 2570

Fax száma: (56) 370-005

E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

KOMÁROM-ESZTERGOM MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (20) 373 25 70

Fax száma: (34) 316 259

E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

NÓGRÁD MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520 860

Fax száma: (32) 520 862

E-mail cím: nkik@nkik.hu

PEST MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.

Telefonszáma: (1) 792 78813

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

SOMOGY MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501 000

Fax száma: (82) 501 046

Honlap cím: skik@skik.hu

SZABOLCS-SZATMÁR-BEREG MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311 544, 420 180

Fax száma: (42) 311 750

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

TOLNA MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411 661

Fax száma: (74) 411 456

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

VAS MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312 356

Fax száma: (94) 316 936

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

VESZPRÉM MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.

Telefonszáma: (88) 429 008, 814 111

Fax száma: (88) 412 150 (VKIK fax száma)

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

web: www.bekeltetesveszprem.hu

ZALA MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550 513

Fax száma: (92) 550 525

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu